Fernando M. Reimers

Fernando M. Reimers é Catedrático de Educación Internacional na Universidade de Harvard, onde dirixe a Iniciativa de Innovación en Educación Global e o Programa de Máster en Política Educativa Internacional. Como experto en educación global, a súa docencia e investigación céntranse no coñecemento de como educar a nenos e mozos no século XXI. É membro da Comisión de Alto Nivel da UNESCO sobre o futuro da educación. 

 

Os seus libros recentes inclúen Teaching and Learning for the 21st Century, Preparing Teachers to Educate Whole Students: An International Comparative Study, Letters to a New Minister of Education, Learning to Improve the World, Empowering Global Citizens, Empowering Students to Improve the World in Sixty Lessons. Version 1.0, Learning to Collaborate for the Global Common Good, Fifteen Letters on Education in Singapore, Empowering All Students at Scale, and One Student at a Time. Leading the Global Education Movement.

 

Así mesmo, colabora coa Xunta de Educación Superior do Estado de Massachussetts, onde comanda o comité de planificación estratéxica e participa na Xunta de Directores de múltiples organizacións educativas como “Facing History and Ourselves”, “Teach for All”, ou “World Teach”.

 

En 2019 recibiu a ‘Centennial Medal’ do Instituto Internacional da Educación polo seu traballo a favor do avance da Educación Internacional. Dous anos antes o Comité sobre Ensino acerca das Nacións Unidas galardooulle co título de ‘Cidadán Global’ pola súa contribución á Educación para a Cidadanía. En 2015 foi nomeado Profesor Visitante de Educación C.J. Koh no National Institute of Education en Singapur. É doutor honoris causa no Emerson College polo seu traballo a favor da educación para os dereitos humanos. É Membro da Academia Internacional de Educación e do Consello para as Relacións Exteriores.